Re: Problem z chello UPC

Autor: Greg <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 13:19:23 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
news:1v7ek6cgesy71$.qzid990wchhe.dlg@40tude.net...
>Oczywiście najlepszym rozwiązaniem
> - jak ktoś wspomniał - jest router z możliwością klonowania MACadresu.
> I polecam takie rozwiązanie - zwłaszcza taki routerek z accesspoint'em
> w przypadku korzytstania z notebooka jest bardzo wygodny.

Czytajcie najpierw Regulamin Chello. Usługa podłączona do większej liczby
komputerów w lokalu niż podano w specyfikacji - koszt kary wynosi 5000,00
zł. Jest to taka sama kara jak przy udostępnianiu Chello sąsiadowi.

Regulamin wszedł 3 marca 2006 roku. Ja z tego powodu przesiadłem się na Neo,
bo nie lubię robić czegoś za co grozi mi kara aż 5000,00 zł. W poprzednim
regulaminie groziło to tylko natychmiastowym rozwiązaniem umowy i taka
opłata nie widniała w cenniku.

pzdr
Greg