Awaria

Autor: <norbert_waszak_at_tlen.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 13:05:52 MET DST

Witam serdecznie!
Mam problem sprzętowy. Sądzę, że chodzi tu o karte graficzną ale
nie jestem pewny.
OPIS:
problem pojawia się przy ładowaniu Windowsa. w pewnym momencie komp
się wyłącza i bios krzyczy
sygnałem "karetki", że coś jest nie tak. Identyczna sprawa dzieje
się gdy zapuszcze Benchmark "CPU Multi-Media" w programie Sandra.
normalnie komputer odpala się prawidłowo i wszystko działa. W
systemie pokazuje, że z moją kartą wszystko jest ok.
CO NAROBIŁEM:))))
mam w kompie jeszcze Fedore core i freeBSD. W freeBSD ustawiałem
grafike i mi nie poszło a czytałem wcześniej, że w ten sposób
można coś rozwalić.
CO MAM:
Karta GeForce Ti 200
Płyta Abit KV7
Skoro normalnie karta działa to może coś z płytą?
Prosze o pomoc i z góry dzięki