Re: pytanie o konfiguracje

Autor: bucior <g-nowakUSUNMNIEPROSZE_at_o2TOTEZ.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 09:45:10 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> Kto oszczędza na pieniądzach często potem traci na czasie :)
> Ja osobiście szczególnie lepszą płytą bym się zainteresował
> (pomijając, że omijałbym Celerona i raczej np. Semprona S754
> brał).
Wiem, ze zawsze mozna zmienic cos na lepsze, ale sytuacja jest taka,
ze mam ograniczne fundusze i musze sie zmiescic w pewnych granicach.
A z tego, co patrzylem na cennik, to zamiana na Semprona nieco
zwiekszylaby koszta. Nie zalezy mi o tyle na szybkosci, ile na tym, zeby
to wszystko stabilnie dzialalo.

> *Może*, ale to już może być na granicy jego możliwości. Sprawdź
> pobór mocy na liniach +12 V i +5 V i porównaj z obciążalnością
> tych linii na zasilaczu. Ja osobiście bym nie ryzykował wyda-
> wania kilkuset złotych na nowe elementy by za chwilę je stra-
> cić w wyniku awarii zasilacza.

No to chyba jeszcze zainwestuje w zasilacz.