Re: Gigabyte K8N-E i SATA + pare pytan

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 10:30:15 MET DST

Dnia Fri, 31 Mar 2006 09:13:34 +0200, Roman Sąsiada napisał(a):

> A dzielnik pamięci i mnożnik HTT odpowiednio zmniejszałeś ? Poczytaj
> forum.tweak.pl a szczególnie to
> http://forum.tweak.pl/index.php?showtopic=108869 tam jest opisane jak
> kręci się platformę A64.

Tak myślałem że nie do końca robię tak jak należy ;)
Tyle że wczoraj wystarczająco dużo zajął sam montaż - obudowa Arctic Cooling
ma dosyć zabawne niektóre rozwiązania, w dodatku pierwszy raz w życiu miałem
do czynienia z takim potworem jak Scythe Ninja :)
A potem to trzeba było jeszcze popracować...

Dzięki za link, pewnie powalczę z tym dzisiaj :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004