Re: Problem z chello UPC

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 09:18:42 MET DST

Użytkownik "kkk" <kloss@nostalgia.pl> napisał w wiadomości
news:e0ihp2$is8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mysle ze na tej grupie najszybciej uzyskam pomoc,
>
> mam internet z UPC chello, modem kablowy do kompa po ethernecie,
> winda XP, ustawione DHCP, wszystko gra
> ale podlaczam pod ten sam kabelek notebooka, tez z XP i tez ustawione DHCP
> i po podlaczeniu pisze ze "ograniczona lacznosc czy cos podobnego"
>
> o co chodzi ? czy chello zapisuje MAC karty i innych nie wpuszcza do sieci
> ?

Nie wiem dokładnie czy Chello przypisuje na sztywno zarejestrowany wcześniej
MAC. W MultiMedii aby podłączyć kompa z kartą z innym MAC: trzeba wyłączyć
modem kablowy -> podłączyć kompa -> czekać na synchrinizację i nadanie
numerów z DHCP.

Inne rozwiązanie - sprawdź czy w notebooku masz mozliwość zmiany/emulowania
numeru MAC.

Więcej informacji napewno otrzymasz na grupie: pl.com.networking

Pozdrawiam,

--
Chopin
stawnanet@wp.xl