Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 08:32:52 MET DST

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e0iep3$ijg$1@inews.gazeta.pl...

>A sony to nie jest przypadkiem liteon? :-)

Zależy jak w gazecie napiszą :-)
Powyższe to oczywiście żart.
Są firmy które robią STARANNIE napędy i z dobrych komponentów, są też firmy,
które składają napędy z najtańszych klocków i sprzedają je pod swoim szyldem.
Kiedyś liderem jakości w napędach był TEAC, ale w dvd nie "błyszczy". Po moich
bojach z różnymi napędami stwierdzam, że z sony prawie wogóle nie ma problemów.
Czyta i zapisuje wszystko co mu podtykam (ciekawe czy na papierze toaletowym coś
nagra - zaraz sprawdzę :-)) Już większe problemy miałem z TDK cy lite-on'em, że
o "ciamciungu" nie wspomnę. Zresztą samsung swoimi cudownymi napędami (hdd i cd)
wyrobił sobie u mnie taką opinię, że choćby stworzył najlepszy i najtańszy
napęd/dysk na świecie to ja go nie kupię i nie zamontuję żadnemu klientowi.

Pozdrawiam

--
Edzi