Gigabyte K8N-E i SATA + pare pytan

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 08:28:40 MET DST

Witam,

Co zrobić żeby ta płyta umożliwiała bootowanie z dysków SATA?
Zupgrade'owałem BIOS - wcześniej w ogóle nie rozpoznawała Semprona 2800+...
Teraz już rozpoznaje (BIOS bodajże z 15.10.2005r.), ale nie mogę w ogóle
wystartować systemu z dysku SATA!

Dysk (Samsung SP2504C) jest rozpoznawany bez problemu, ale w BIOSie w ogóle
nie ma opcji by startować z dysków SATA - jest "Hard Disk", "USB Hard Disk"
i parę innych, ale nie ma śladu "SCSI" czy "SATA Disk" :(

Gdy wybiorę "Hard Disk", to system startuje ze znalezionego kieszeniowego
dysku PATA...

Czy ktoś ma tę płytę i dysk SATA?

Pozdrawiam,

--