Re: corsair 2x512 + nforce2 = 136tys bledow

Autor: sdx <sdx_at_sdx.com>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 02:10:38 MET DST

Adam Jarecki napisał(a):

> Czy memtest pracuje u Ciebie niepoprawnie to nie wiem. Dla pewnosci
> sprawdz jeszcze pod GoldMemory. IMO lepszy od memtestu. A pod windowsem
> wlacz obliczenia PI badz Prime, bedziesz mial pewnosc czy komputer jest
> stabilny.

wydaje mi sie ze problem rozwiazany
wczesniej puscilem super_pi ale sie zatrzymalem w polowie

dowiedzialem sie ze jak sa klopoty z pamieciami 2x512 to trzeba wgrac
bios 2T - tak tez zrobilem
wgralem 3dfire 27 2T
puscilem juz kilka razy super_pi i jak narazie jestem zadowlony z
przyrostu pamieci

dzieki wielki za pomoc:)
pozdrawiam