Re: Pytanie do posiadaczy P4 3,2 GHz Prescott S478

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 23:53:29 MET DST

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e0gkva$b26$1@inews.gazeta.pl...
> Jakie macie temperatury na procesorze i z jakimi chłodziarkami? Mój chodzi z
> Gigabyte Cooler Pro VG-21 na 3000 rpm (najwyższe obroty przy których go nie
> słyszę) i temperatury mam od 36-40 w spoczynku do 58-62 w stresie. Pasta -
> Arctic Silver 3. Chciałbym nieco zbić temperaturę w stresie bo wydaje mi się
> że mogłoby być nieco mniej. Co polecicie? I czy warto w ogóle zawracać sobie
> gitarę?

Trzeba było polowac na Northwooda :-) Prescott to grzałka i to nie byle jaka
(potrafi i ponad 100 W zachapać). Ja mam Northoowda 2.8 GHz i temperaturki
delikatnie podkręconego (3.1 GHz) podobne (w stresie nie przekracza 60 °C),
więc Twoje jak najbardziej też są w normie. A moja chłodziarka to Scythe Ninja
+ Fander 120 mm na ~900 rpm (najwyższe obroty, przy których go nie słyszę :-).

Pozdr.,
Palmer