Re: Downclocking Radeona 9800 Pro

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 23:35:22 MET DST

Użytkownik "Wojtek W" <pw71@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e0h1mn$emf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zainstaluj sobie ATI Tray Tool. Jest tam funkcja automatycznego zmieniania
> taktowania 2D/3D.

Jak pisałem wyżej ta automatyczna zmiana powoduje że obraz staje się
poszatkowany jakimiś prążkami. Może coś nie tak ustawiłem? W każdym razie
ręcznie jest OK.

> Ja na moim Radku 98000 Pro mam zegar na min czyli 300Mhz pamieci na 540 -
> DDR niżej były problemy.

A czym się objawiały owe problemy?
Zamówiłem dzisiaj radiatorki na pamięć karty. Ciekawe czy w drugą stronę
(overclocking) uda mi się wycisnąć więcej niż bez. Póki co z nominalnych 648
podgoniłem na 710 i kilka h testów ATITool nie wykazalo artefaktów. BTW, czy
tak samo jak dla procesorów testy na stabilność podkręconej grafiki powinny
trwać kilkanaście godzin?

Pozdr.,
Palmer