Re: corsair 2x512 + nforce2 = 136tys bledow

Autor: sdx <sdx_at_sdx.com>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 22:33:59 MET DST

Adam Jarecki napisał(a):

> Pamietam ze kiedys na ktoryms forum, byl caly watek odnosnie twojego
> abita. Poszukaj na google. Mozesz sprobowac kazda pamiec osobno
> przetestowac, pomoze Ci to wyeliminowac uszkodzenia pamieci RAM.

tak na tweak.pl
swego czasu czytalem troche, powstal juz drugi temat ktory jest
kontynuacja tamtego ktory liczyl kilkaset podstron ;)
ten tez juz ma kilka tysiecy postow i ciezko cos z tamtad wyciagnac,
wylapac jakies sensowne informacje

poki co windows caly czas pracuje przez te 6 godzin i nic sie nie dzieje
zadnej rewelacji poki co nie zauwazylem jesli chodzi o wydajnosc
ale co chwile mam obawy ze zaraz sie cos wywali, bluscreen itp

a moze ten memtest jest jakis walniety?? moze tak byc?