Re: Dziwne zachowanie karty graficznej

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 21:29:51 MET DST

Uzytkownik "Kulek" <pawel.81@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1143745785.851934.25070@i40g2000cwc.googlegroups.com...
> Po pierwsze - te sterowniki tak maja. Nie zawsze, ale maja. Na GF 4
> 440MX mi migalo, na GF5600XT nie. Wiec sie nie przejmuj.
> Po drugie - NTG =] bo to problem systemowy.

Ale dotyczy karty... Sluchaj, mam wlasnie do stestowania Gainwarda GeFORCE
MX 440 64MB DDR 128-bit 3.6ns (wygar ma niezly), ale dwa razy mi podpadl,
boweim raz zobaczylem smieci (na OE, gdy przegladalem grupe, w oknie postu
jakby rózowawy cien wykresy, ze nawet spojrzalem jak wryty, bo przeciez
grupy sa tylko tekstowe, ale po przewinieciu suwaka zniklo) i dziwne
mrugania ekranu powitalnego 3DMark 2001 SE - karta byla puszczana na dlugie
testy przed tym i na pewno sie wygrala. W zwiazku z tym mam pytanie (bo
musze ja jutro oddac), czy sobie odpuscic jej zakup?