Creative 6700 (6.1) problem z subwoofer'em

Autor: <kr-riv_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 21:14:36 MET DST

Witam,

Posiadam zestaw głośników Creative'a 6700 bulk edition (6.1) i
doświadczyłem dzisiaj bardzo nie miłej niespodzianki, a mianowicie:
po włączeniu głośników wszystkie działały bez zarzutu z
wyjątkiem niskotonowego. W pierwszym momencie pomyślałem, że
kontroler basów jest skręcony na Min. Jednak nie - włączyłem
muzykę - ten sam efekt - zero basu, szum z głośników nawet przy
minimalnej głośności (1 w skali do 1-9).

Niepokojące też wydawały mi się pojawiające się od jakiegoś
czasu "uderzenia" tzn. wyglądało to jak przepięcia powstające w
subwooferze - coś jakby skumulowany impuls dostawał sie do głośnika
i uderzał potężnym basem, nieraz serią po 4-5 razy. Pojawił się
także szum z głośników.

Na grupie dyskusyjnej zdołałem się tylko dowiedzić, że może to
być problem z kondensatorami na płycie subwoofera.
Subwoofer rozkręciłem, sprawdziłem styki, luty - wszystko wydaje
się być w porządku - nie zauważyłem żadnego przepalonego
stabilizatora/kondensatora.

Bardzo proszę o poradę, co zrobić w tym przypadku.