Re: "Wychodzenie" z gier...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 20:44:41 MET DST

Użytkownik "Esp" <cictariz@esp.fu> napisał w wiadomości
news:e0guic$gd3$1@news.telbank.pl...

> Niestety, był format c: i XP od zalążka instalowany. Co prawda D i E
> pozostały bez zmian.

Jak formatowałeś dysk i coś Ci system jest przywolny, to wina może być
systemu XP i ustawień BIOSu. Po drugie, XP nie jest doskonały i nie wim jaką
masz płytkę, ale prawie na pewno sterowniki chipsetu płyty głównej wymagają
aktualizacji (miałem takie rwanie dźwięku i obrazu w grach, ale po
instalacji nowego VIA4in1 ustało). Po trzecie, miałem i mam ostatnio problem
z kompem, gdzie mi wywalała 3DMarka i nikt mi dotychczas nie pomógł. :-(