Dziwne zachowanie karty graficznej

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 18:38:10 MET DST

Kupiłem niedawno na Allegro kartę, która dziwnie się zachowuje. To jest
PROLINK MVGA-NVG18G (GeFORCE4 MX440-8X 128-bit 64MB), system Win98SE,
DirectX 9.0c, sterownik 56.55. Układ na karcie to NV18 (A5).
Gdy klikam na małą ikonę NVIDII przy zegarze, nagle znika obraz na 1 sek. i
pojawia na nowo, oczywiście z rozwiniętym menu. To samo gdy wchodze na kartę
sterownika: raz gdy wybieram "Właściwości ekranu -> Ustawienia ->
Zaawansowane", a drugi (lecz to tylko lekkie mrugnięcie ekranu), gdy wchodzę
na kartę "GeForce4 MX 440 with AGP8X" tegoż okna.

Na poprzedniej karcie Sparkle SP7300 nic takiego się nie działo i teraz nie
wiem czy to oznaka uszkodzenia, czy może ten typ tak ma. A może coś zmieniło
się w ustawieniach i sterownik/karta po porostu coś testuje?
Czym i jak mogę sprawdzić tę kartę, by być pewnym jej pewnego działania?

Proszę o pomoc. W międzyczasie zapuszczam 3DMarka (który na razie karta
przechodzi bez problemu nawet po podkręceniu do maksimum) - poprzednia na
Riva Tuner drgała w poziomie ekranem podczas testowania nowych ustawień
GPU/pamięcie, ta nie robi nic takiego. Teraz nie mam zainstalowanego NTweak
w rejestrze, co wcześniej wywoływało podobny efekt.

Pozdrawiam... wrócę tu za kilka godzin.