"Wychodzenie" z gier...

Autor: Esp <cictariz_at_esp.fu>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 16:38:40 MET DST

Witam miałem sobie system millenium, starawy procek i płytę główną. Potem
wymieniłem procek(AMD Sempron 2800+ 2Ghz) z płytą(ASRock chyba K7NF2-RAID),
przybyło ciut ramu 512, została stara grafika (Radeon 7000) i stary dysk.
Przyznam poszedłem po "tańszej liniii oporu".
Aha no i wiadomo przeżuciłem się na system XP.
Główny problem to fakt iż ni stąd ni zowąd komp podczas giercowania wychodzi
sobie do Windowsa jak gdyby nigdy nic...tak jest choćby w
Counter-Strike'u(choć został on jeszcze ze starego systemu i odpaliłem go
bez ponownej instalacji)który oczywiście jest oryginalny itp, na innych
grach dzieje się podobnie i to tych, które instalowałem już na tym systemi i
na tym sprzęcie.
Drugi problem polega na tym, że komp jakby się muli, niby jest ok, ale gdy
gra winamp i otwieram pocztę to np. głos się "szarpie" podobnie jest podczas
innych operacji, robiąc cokolwiek jednocześnie...

Poradźcie co zmienić, co zrobić aby wszystko było git???
System, sprzęt????
Z góry dzięki.
Ryh.