Re: Chieftek - cichy?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 14:12:13 MET DST

Dnia Thu, 30 Mar 2006 12:54:41 +0200, ternyk napisał(a):

> Mam w jednym kompie chiefteca w drugim tagana, różnica bardzo
> usłyszalna. Tagan to był jeden z najlepszych zakupów do kompa w ostatnim
> czasie (chyba rok temu to było :), do tego może jeszcze cichutki dysk
> samsunga :).

A który tagan?

Ten:

http://benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/Tagan_TG330.html

czy

http://benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/Tagan_TG380.html

?

Zastanawiam się czy nie kupić właśnie tego 330 - ma bardzo rozsądną cenę.
Komputer będzie na nforce4 s754, Sempron2800, grafika 6600GT, 1GB ram, 2 dyski.

Przy okazji - o którym samsungu piszesz? Może SP2004C?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004