Re: Kamerka SVHS Panasonic do Skype jak podlaczyc?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 10:56:10 MET DST

PAndy napisał(a):

> Powiem tak - trudno mi powiedziec cos na ten temat - nei przypuszczam by
> Logitech robil inna wersje na rynek krajow Europy Wschodniej.

Mam podobne zdanie - kamerka internetowa, to kamerka Internetowa...
Podejrzewam, że u nich zwyczajnie powszechniejsze jest posiadanie
dobrych aparatów cyfrowych czy kamer DV z porządnymi przetwornikami i to
właśnie ich używają jako kamerek internetowych, stąd płynny obraz i
większa światłoczułość. Ja chociaż ma cyfrówkę, to do Internetu używam
zwykłej, taniej kamerki - nie chce mi się podłączać aparatu za każdym
razem, choć ponoć się da - ja nie próbowałem. ;)

Co do mikrofonu - to fakt, ja używam najzwyklejszego, który kiedyś
dawali gratis do jakiegoś taniego kursu językowego na CD. ;) Może
wielkiej jakości nie daje, ale rozmówce słyszą mnie wyraźnie. Gdybym
miał kupić coś lepszego, to pewnie zestaw na BT. :P

# /George Orwell - Rok 1984/