Jaki monitor LCD 19" do 1400 zl?

Autor: <imakowski_at_gmail.com>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 00:32:45 MET DST

Wiem, ze temat pewnie przewija sie non stop, ale chce zapytac.

Mam zamiar kupic LCD 19" i chcialbym sie dowiedziec jaki monitor
polecacie? Osobiscie zalezy mi na tym, zeby nie meczyl zbytnio oczu,
dobrze odwzorowywal kolory (sporadycznie bawie sie w obrobke zdjec, ale
to warunki typowo domowe a nie zadne DTP :) ), no i oczywiscie nie
smuzyl w filmach ;) i co za tym idzie w grach (nie jestem wytrawnym
graczem... bo nie mam na to czasu, ale raz na 2 tygodnie sobie w cos
gram)

Podsumowujac monitor glownie dobry do czytania e-bookow, programowania,
no i do ogladania fimow.

Wstepnie wybieram miedzy:
1. AG Neovo F-419 - tani i czytalem o nim sporo dobrych opini
2 AG Neovo CW-19 - panoramiczny i wziazku z tym fajny do filmow ;)
3. NEC 1970NXp black - bardzo drogi jak dla mnie

Co mi polecicie?

pozdrawiam
Irek