Re: Kamerka SVHS Panasonic do Skype jak podlaczyc?

Autor: Rylen <rylen_at_man.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 00:28:15 MET DST

> Zainwestuj w oswietlenie... i nie rozumiem o co Ci chodzi z tym wstydem...
> przeciez tam tez uzywaja roznych dziwnych wynalazkow...
Sprobuje dokladniej: spotkalem sie ze stwierdzeniami np: facet z Australii
twierdzil ze bez trudu mozna poznac ze ktos "nadaje" z polski lub
z kraju postkomunistycznego po jakosci dzwieku (kupujemy chyba generalnie
najtansze nedzne mikrofony i kamerki np za 50zl z ktorych obraz jest
nedzny i oni tak nas widza My jakby tego nie dostrzegamy bo jestesmy po
stronie nadawczej.
A jak z nim sie laczylem i nie tylko, to mialem ladny dzwiek i obraz.
To tak np: jak program radiowy ze studia w krajach b. Zwiazku Radzieckiego
przypomina mi zapowiedz komunikatu z dworca kolejowego.......
bo oni wcale nie dbaja o wygluszenie studia speakerskiego.Przeciwienstwem
sa studia brytyjskie gdzie lektor "prawie" w pokoju mi siedzi.
Pozdrawiam rylen@man.pl