Re: XP 2000+ Thoroughbread czy Sempron 2400@2800+

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 21:24:55 MET DST

Piotr Wydymus <motaboy@poczta.onet.pl> wrote:

> Mam dylemat. Mam takie dwa procesory. Sempron w tej chwili działa
> podkręcony na 2800+ - FSB 200. W związku z tym pamięci synchronicznie też
> idą na 200.

            Sprzedac ten, ktory ma mniejsze mozliwosci OC. W koncu Sempron
SocketA to nic innego jak AXP Thbread B0. Pewnie padnie na Athlona,
bo CPU tak oznaczone byly wczesniej produkowane niz Semprony na tym samym
jadrze -> gorzej skalibrowana linia produkcyjna, ale jak zwykle wszystko
zalezy od konkretnego egzemplarza i serii.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl