Re: Karta PCMCIA z portami USB2

Autor: Alan <ainvest_at_tlen.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 21:11:27 MET DST

> Witam
>
> Mysle o zakupie takiej karty do laptopa i mam pytanie, czy taka karta
> oferuje normalny poziom zasilania, jak zwykle USB2 czy raczej nie podlacze
> tam np. dysku 2,5'' w kieszeni USB?
> No i pytanie powiazane. Jakie uklady (jakiego producenta) oferuja najlepsza
> wydajnosc w zakresie USB2?
>
> pzdr
> Johnny

Jeśli karta pcmcia USB ma dołaczony kabelek do zasilania któy wpinasz do
orginalnego portu usb 1.1 w laptopie to ci spokojnie pójdzie dysk 2.5" i
wszystko inne. Ja mam karte z chipsetem VIA, poza tym chyba tylko jest 2
innych producentów chipsetów do kart pcmcia USB. W tym zakresie polecam google.

poniżej pierwszy lepszy link do karty z kabelkiem:
http://www.allegro.pl/item93527262_karta_pcmcia_usb_2_0_4_porty_480mbps_new_fva
t_.html