Re: Problem z grafiką na 3DMark

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 19:59:27 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e0ed0h$kv2$1@inews.gazeta.pl...

> Jaka karta? Jaki zasilacz? Jaka reszta?

karta graficzna PROLINK MVGA-NVG25GA(REV1.D), zasilacz "zwykły" od obudowy
Tracer, nowa płyta główna ASROCK, system W98SE stary, ale działało wszystko
poprzedni na karcie Sparkle, więc nie podejrzewam reszty. Może jakaś cecha
tej karty/jej GPU lub inny problem.

Przy okazji - wymieniłem sterownik na sprawdzony (działa wspaniale z inną
GF4, ver. 56.55) i nadal to samo. Wywaliłem wszystki soft z pamięci i tylko
zostawiłem Internat i Explorer i to samo. Będę może testował go na nowej
instalce, bowiem instalowałem system jeszcze na starej płycie, ale teraz (ma
aktualne VIA do chipsetu wgrane i inne sterowniki. Może to zrypany system
jest... Chyba zrobię test na nowej instalacji. Sporo czasu mi to zajmie. :(

Dlatego, pytam na grupie, bo niektóre problemy są seryjne i znane. Aha...
pamięć ponad 12h na memtest się testowała i wszystko ok, choć to było
mięsiąc temi i może... też sprawdzę - dziś w nocy zapuszczę.