DVD do Amilo Pro 2010

Autor: <fonfastik_at_interia.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 19:19:33 MET DST

Witam

posiadam notebook Fujitsu-Siemens amilo pro 2010 z napedem combo.
chcialbym ten naped zamienic go na nagrywarke DVD - wiem ze byly takie
konfiguracje.
problem jest taki, ze wydaje mi sie ze standardowe czytniki do
notebookow nie pasuja do tego modelu - po prawej stronie ma takie
wciecie - wyglada jak cos w tym stylu:
| |-----|

szukalem na allegro i w sklepach internetowych ale nie widzialem tego
typu napedów.
moze mi ktos podeslac link gdzie moge znalesc cos takiego lub
powiedziec jak to sie fachowo nazywa?

pozdrawiam
Pawel