Re: Jaki oszczędny komputer?

Autor: Michał <login=mmichal_at_server=tlen.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 15:10:10 MET DST

> Zmartwię cię. Zasilacze do PC nie są za bardzo oszczędne ~70% przy pełnym
> obciążeniu jak mniejsze to zaleznie od producenta ale żadko dochodzą do
> 80%
> czy wyższej sprawności.

Dobre zasilacze z aktywnym PFC mają nawet 90 kilka % sprawności; niefirmowe
byle jakie 60%... więc jeśli obecnie jest ten drugi to warto wymienić i nie
mieć kłopotów ze stabilnością.

Co do CPU to wymiana na taki który mało się grzeje. Może nawet w wersji
mobile.

Monitor - jeśli nie używasz wyłącz; ustaw też wygaszasz z czarnym tłem.

Pozdrawiam