Re: IBM ThinkPad R51e - SERWIS??

Autor: Tomasz Londwig <tomasz.londwig.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 13:30:02 MET DST

a Co możecie powiedzieć o serwisie IBM'a/Lenevo?

czy wg. mieliście z nim kontakt:)

obecnie mam Aristo 2500 i o sprzęcie nie mam dobrej opinii, 3 razy był z
serwisie na gwarancji... serwis oraz gwarancję natomiast chwalę:

2 lata door2door, czy jest jakiś ogólnopolski serwisant w przypadku IBM?

zastanawiam się nad zakupem rozszerzenia gwarancji do 2 lat- czy warto? czy
faktycznie jakość i bezawaryjnośc jest taka legendarna?

Pozdrawiam
Tomek