Re: Jakim komputer dla studia graficznego?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 12:55:54 MET DST

"Paweł" <billg@microsoft.com> wrote in message
news:e0dlkq$9av$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "rafal" <ja@poland.com> napisał w wiadomości

> Przepraszam, że włączam się we flame'a.
> Twoja wypowiedź w tym temacie świadczy o całkowitej nieznajomości
> platformy
> Maca (albo znajomości pobieżnej wynikającej z zasłyszenia tego co jeden
> laik
> powiedział drugiemu).

nie ma zadnego flame'a - mac'i maja g nie architekture - nizzsza konkrencja
(wlascwie jej brak) powoduje ze nie ma ukladow kontrolerow plyt glownych o
mozliwosciach porownywalnych z tymi na PC - nie trzeba byc znawca asicow by
widziec jakie sa chipsety dla powerpc... - ogolnie poszlo tak jaks ze mac to
komputer dla ludzi z dusza artysty - bez wiedzy na temat systemu... jak
patrzena plyty macowe to wlascwie nie wiem co tam tyle kosztuje...tzn
wiem... niska produkcja tyle kosztuje... zreszta chyba do podobnych wnioskow
doszlo apple przechodzac na intela...
zwykle porownanie cena\perfromance mowi jedno za porownywalna cene PC i
Macintosh'a kupujemy znacznie lepiej wyposazonego PC niz Mac'a i tyle.