19" LCD do biura

Autor: yale <berliner.mauer_at_gmail.com>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 12:51:37 MET DST

Witam,

Jestem zatwardziałym fanem CRT, jednak zostałem poproszony o zakup
19" LCD do biura.
Do tej pory miałem dłuższy kontakt z Samsungiem 910T na DVI jednak
kupujący dysponuje jedynie kwotą 1500zł (+/- 100zł).
Zastosowania: Word, programy księgowe, internet, bardzo rzadko jakiś
film.
Osoba pracująca na tym sprzęcie ma już ponad 60 lat więc generalnie
nie zależy mi na krótkich czasach matrycy a jedynie na tym aby mógł
komfortowo pracować z tekstem.

Skłaniam się do oferty Vobisa a więc:
913V, 913N, 920N. Miałem możliwość oglądania obrazu na 913N i nie
zachwyciła mnie jakość obrazu, sprzedawca twierdzi że jakąś
kiepską kartę mają :(

Bardzo proszę o porady co kupić, sam obecnie mam Samsunga 957DF i co
do firmy mam raczej dobre doświadczenia.

Są jeszcze SONY seri HS95DS/B (1399) także na matrycy TN.

Pozdrawiam,