Re: Jakim komputer dla studia graficznego?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 08:34:58 MET DST

"-" <ble@nic.pl> wrote in message news:e0blki$nu1$1@inews.gazeta.pl...

> to, ze "te gorsze" sa dedykowane do takich rozwiazan,
> jesli nie idzie to do domu dla dzieci i tesciowej, to chyba jest to lepsze
> rozwiazanie od skladanej blaszanki

Jakie dedykowane? dedykowany sprzet? gdzie? karty - akceleratory do pshopa
kosztuje dwa razy tle co najdrozsza makowka - problem ze wykonuja gaussian
blura w czasie rzeczywistym i dla duzych studiow graficznych ich zakup ma
sens a karty sa na PCI i pasuja i do PC i do makowek.

> i nie jest to zadne "snobowanie", bo sam mam blaszaka, ale "japko" jest po
> prostu wygoniejsze do tego typu pracy

Dziwne - firma Adobe najpierw wydaje PShopa na PC a potem na Mac'a - zeby
bylo smieszniej Apple przerzucilo sie na procesory Intela...
po co wpychac komus do glowy ze grafika to tylko na Mac a 3D tylko na SGI,
siec tylko na Sun a na PC?

Wygodniej sie co robi na Mac? otwiera plik? wklada DVD do napedu? uruchamia
PShopa?