Re: P4 2.6 i temperatura

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 00:54:37 MET DST

> Temp. nie jest powodem zawieszania się kompa, a przynajmniej CPU.
> Podkręcałeś CPU ? Jakieś BSOD'y, nr błedu ?

Włączyłem przeliczanie filmu do mpeg2. W tle pracowal SpeedFan i
obserwowałem temperaturę. Po pewnym czasie komputer się "zamroził". Na nic
nie reagował, nawet wskaźnik bez ruchu był. A zresetować można było przez
odcięcie zasilania, bo z przycisku załaczania też nie było efektu.
Co to są BSOD-y?
M.