Re: P4 2.6 i temperatura

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 21:38:41 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <artfilm@op.pl> napisał w wiadomości
news:47825$442985ee$3eb336a2$32490@news.chello.pl...

> Dziękuję za tak obszerną odpowiedź. Oczywiście potestuję inne rozwiązania.
> Jak wcześniej pisałem, mam obudowę starego typu pamiętającą czasy celerona
> 300 MHz. Więc czas na zmiany - nawet wydawałoby się najbardziej odpornego na
> upływ czasu elementu - obudowy. Proszę powiedz mi jaką masz obudowę i czy
> spokojnie możesz mi ją polecić?
> Pozdrawiam, Mariusz.

Antec P160W i oczywiście bardzo polecam. Chociaż jest to aluminiowa obudowa,
więc przez to droższa od tych wykonanych z blachy stalowej. Obudowa jest
naprawdę świetnie wykończona (widać różnicę w porównaniu do produktów
Thermaltake-a), wyciszona (jedyne otwory wentylacyjne znajdują się z przodu i
z tyłu, właśnie na 2 wiatraki 120 mm), "wydajna" (nie za duża, ani nie za
mała, a aluminium, w tym przyp 1 mm, jest lepszym przewodnikiem ciepła anizeli
stal) no i co w dobie traktowania obudów, jako meblai wystroju wnętrz - bardzo
elegancka (literka "W" w nazwie oznacza, że jest to wersja z oknem).
Tu masz kilka opini użytkowników:

Pozdrawiam,
Palmer