Re: Jaki monitor za ok. 1500, MVA, PVA, a moze S-ISP?

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 20:32:29 MET DST

Osadnik napisał(a):

> Weź Fujitsu siemens P19-2, o ile uda ci się go zdoby, a w siriusie
> chodzi po 1600 i warto dorzuci te 100żł

Z tego co widze sa tylko monitory w kolorze szarym, a mnie interesuje
srebrno - czarny, bo szary strasznie by nie pasowal do mojego
pozostalego sprzetu. Poza tym to juz ostatki :( i ciezko go bedzie dostac.

>(np do belinei musiał bys dorzucic 100 zł za kabelek DVI)

Kabelek DVI mam za darmo po znajomosci, co od jakiegos LCD LG, ale to
chyba bez roznicy...

A wiec polecacie poza FS 19-2?