Re: NIEZAMYKANIE WINDOWS XP

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 19:24:36 MET DST

"Adam" napisał:

> To przewód a nie kabel ;-)

Po lekturze niektórych postów na tej (i nie tylko) grupie typu "a wogule
sprubój urzyć", zaczynam mieć obawy, czy ten analfabetyzm nie jest
zaraźliwy. Dlatego wątpliwe słowo "pżefut" wolałem zastąpić mniej
kontrowersyjnym kablem.

> Kabel przeznaczony jest do ukladania w ziemi ;-)))

Angażowanie koparki do wyłączenia XP to już lekka wassermania... ;>

JoteR