Re: Jakim komputer dla studia graficznego?

Autor: Eryk School <erykschoolmalpawpkropkapl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 18:55:53 MET DST

> GRAFIKA: Matrox, jeżeli będzie to tylko 2D. Podobnie jak Mac, Matrox
> tworzy
> karty dla grafików, z doskonałym trybem wielomonitorowym.Do tego w
> modelach
> Parhelia procesor jest 512bitowy.

Pracowalem na Matroxie 200 potem 400 Max potem P650 o ile obraz na monitorze
crt 21" w rozdzielczosci 1600x1200 na dwoch pierwszych byl ok to na P650
musialem zmniejszyc rozdzielczosc bo byl mniej ostry i oczy lzawily. Nie
wiem jak jest z parhelia ale zakladam, ze pewnie podobnie do p650. Pracuje
glownie w indesignie cs2 zmienilem matroxa P650 na Ati X800 z 256 MB
(sapphire) z 256 bit szyna wlasnie ze wzgledu na wydajnosc i o ile obraz
jest ostrzejszy niz na P650 to wydajnosc jest mniej wiecej taka jak na 400
Max :) wiec dla indesigna 400 Max by wystarczyl. Nie dorobilem sie jeszcze
photoshopa cs2 wiec trudno mi powiedziec ale pewnie ati tez bylaby lepsza od
najnowszych matroxow zarowno pod wzgledem szybkosci jak i jakosci obrazu.

Pzdr