Re: P4 2.6 i temperatura

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 16:03:59 MET DST

> Powinno być w "System Health Monitor" , "PC HEALTH STATUS" lub podobnie.
> A tak BTW, to ciekaw jestem jak konfigurowałeś BIOS
> skoro nie zerkłeś do każdej opcji ...

Oczywiscie zaglądałem do każdej opcji. Ale nie w pełni świadomie, ponieważ
nie mam wystarczającej wiedzy. Tak ,jest PC HEALTH Monitor, gdzie są
wskazania ale niczego nie da się tutaj regulować/ ustawiać. Po prostu
monitor :)
A jak skonfigurowałem? Poprostu Load Optimized :) Jedynie przestawiałem
takie drobiazgi jak dysk botujący / startujący...
Mariusz