Problem z Dyskiem na NTFS-ie

Autor: Tauzen <tauzen2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 14:44:31 MET DST

 Witam jak w temacie stało sie tak najpierw znikła mi partycja z dysku
poszukałem i okazało sie ze jakimś cudem sie ukryła z tym sobie poradziłem
pq magica ja odkryłem przypisało mi jakaś literę i było ok.
Lecz chciałem mieć litery po kolei c,d wiec zmieniłem na d z jakiejś innej.
zmieniło było ok
weszlem do systemu i jeszcze zaznaczyłem żeby sprawdzić czy nie ma bledow i
zapytało mnie o nieszczescie czy zresetować wpisy zabezpieczenie do hdd
oczywiście potwierdziłem pozniej brak wejścia do dysku dodałem pelana
kontrole na partycjach c i d dla administratora i oczywiście reboot
zrobiłem i juz system zdechł :(
jakiś bule cos z d napisalo probowałem z naprawa systemu zapytało czy
formatować czy zostawić system po staremu dalem bez zmian zaczelo kopiować
pliki z cd lecz na płycie byty bledy wiec dalem przerwij i zresetowałem żeby
puscic jeszcze raz z innego cd instalacje
i teraz mam taka sytylacje ze mam podstawowa partycja bez litery i druga z
litera d na 1 widzi system plików ntfs ale bez litery proponuje mi format
:( czym mozna by naprawić to ?? prubowalem chkdsk ale pisze mi problem
jakiś nieznany czy cos i nie może naprawić :(
Szukałem na necie ale tam mi same do odzyskiwania proponuje wyszukiwarka
programy oczywiście najlepszy by byl zeby z fdd odpalic lub z cd bez
uruchmianiania windowsa
Pozdrawiam dzięki za pomoc