Re: Monitor LG L1932P

Autor: Kylo <krzysiekwyrzucto_at_dlkasuj.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 11:51:55 MET DST

> Ja mam opinię o firmie. Nie respektuje umów gwarancyjnych a właściwie
znalazła
> metodę aby tych umów unikać.

Hmmm. Ciekawe, ja ostatnio nazbierałem trzy padniętę napędy LG (combo,
CD-RW, DVD-RW),
pojechałem na ul. Kobielską w DC (główny serwis LG), wymienili mi wszystkie
od ręki !
Bez pytań co jest nie tak, bez sprawdzania każdego napędu... Tylko karta
gwarancyjna i dowód zakupu.
Niewiem jak z innymi produktami niż napędy optyczne, ale tu byłem pozytywnie
zaskoczony.
Szybko, miło i napędy po wymianie działają (sądząc po datach produkcji, były
rzeczywiście nowe).
Także tu akurat, nie mam żadnych podstaw do narzekań.

--
Pozdrawiam Kylo
Odpisując na priv pamiętaj o "wyrzucto" i  "kasuj"