Re: Grafika na AGP - prośba

Autor: vector <vector_at_krakooow.kki.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 10:18:07 MET DST

"botanix" <botanix@master.pl> wrote in message
news:e08smm$1fh$1@ns.master.pl...

> Bardzo dziwne aczkolwiek często spotykane zjawisko.Pytac o radę, a
pół
> godziny później kupic coś ZNACZNIE, powtarzam ZNACZNIE gorszego ;).

a nie napisałem - karte z allegro oddałem - aukcja niezgodna z
opisem - po prostu ktoś sobie jaja robi. Kupiłem nową GIGABYTE ATI
Radeon 9550 128MB DDR/128bit TV/DVI AGP - mnie w zupełności
wystarczy. Do tej pory wystarczała ELSA TNT2 VANTA z 16MB RAM :)
Zaczęło jej brakować po zmianie monitora z 15 na 17", a że nie gram w
nic oprócz ostatatnio FEAR bo testowałem grafike w nowym kompie i mi
sie jakoś spodobało :D Więc powyższa ATI powinna zaspokoić potrzeby
:)