Re: prosze o pomoc przy zakupie zasilacza

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 23:39:38 MET DST

- wrote:

> bylem w sklepie, ale nic ponizej 300pln nie mieli (?)

Bo po co?

> na allegro za ok 50pln sa "super ciche" z wentylatorem chyba 16cm,
> ale czy to naprawde duzo daje, w porownaniu ze zwyklym zasilaczem,
> przy ktorym telewizji nie dalo sie ogladac?
> co wybrac, biorac pod uwage, ze nie stac mnie na "cisze za
> 300-500pln"?

Ja polecę ten:
http://www.znak.pl/index.php?cid=894&scid=897&prid=zasChi350+GPS350EB101Abul

Na zasilaczu nie nalezy oszczedzac chyba, ze jestes przygotowany na zakup
nowych komponentów. Mialem juz przypadek iż zasilacz za "50" spalił wszystko
poza blachami obudowy i stacja dyskietek za 35zł.

--
pozdrawiam
      Mikolaj