Re: Zintegrowana karta dźwiękowa obciąża CPU?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 23:16:51 MET DST

Hej !

Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomości
news:e09jo8$asd$1@atena.e-wro.net...

> OK, więc dlaczego w integrach nie stosuje się APU ? Koszty ? Jakie by nie
> były, to chyba są znacznie mniejsze niż np. zintegrowana grafa (która
> kosztuje najwyzej parę $)

Chyba koszty. Kodek i tak musi być na płycie, a licencja na driver
Realteka jest pewnie tańsza niż dodatkowa kostka APU/DSP. Może nawet
driver jest za friko do każdego kodeka.

ZTCW chipsety nForce3/4 mają APU. W większości płyt nieużywane,
co mnie dziwi. W końcu skoro jest to czemu nie używać ?
Ponoć można wywalić Realteka, ręcznie kazać windzie zainstalować
drivery audio i NVMixer z ForceWare i wtedy działa APU nVidii.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry