Re: Zintegrowana karta dźwiękowa obciąża CPU?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 22:59:49 MET DST

Hej !

Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomości
news:e09ikp$pdb$1@atena.e-wro.net...

> OK ale skąd wiadomo że dana zintegrowana muza to sam kodek czy APU+kodek ?

Z tego co wiem, jeśli działa NVMixer to znaczy, że działa APU nVidii.
Everest u mnie pokazuje coś takiego:
- Karta dźwiękowa nVIDIA MCP2 - Audio Processing Unit (Dolby Digital)
- Karta dźwiękowa Realtek ALC650 @ nVIDIA MCP2 - Audio Codec Interface

> Zintegrowany Live (jest na niektórych MSI) to też kastrat zubozony do roli
> tylko kodeka ?

Live to też zestaw APU/DSP - konkretnie Emu10k - i kodeka.
Chyba do SB Live stosowali Sigmatele. Jeżeli na płycie jest fizycznie
wlutowane Emu10k i działają drivery Live, to raczej jest pełny.
Ale obok tego Live musi być jakaś mała kostka kodeka - ok. 5x5mm.

> Może te nowe chipy HD Realteka też mają APU ?

Raczej nie mają, za małe są :)
W opisie też nie ma słowa o APU / DSP. Tylko o przetwornikach.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry