Re: ceny pamieci ram

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 22:13:24 MET DST

W artykule news:e09g1t$l79$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): PaRaDzIqS z adresu <cnenqmvx@jc.cy-rot13> napisał(a):

> czy ktos mi moze wytlumaczyc czemu pamieci CL2,5 sa tansze od CL3 ?
> http://www.shift.sklep.pl/index.php?t=p&idk=37&idp=80&kl=DDR%20400%20MHz%20D
> wukana%B3owa
>
> ps. czy te pamieci Geil cl2,5 1gb to dobry wybor aby zobaczyc jak sie
> sprawuje Dual-ram ?

Mam geile 2x512 chodzą w dualu bardzo ładnie (6000 Mb/s w odczycie w
everescie). Problem z nimi jest taki że się ledwie podkręcają (tylko na 400
Mhz nie robią błędów), na niższych częstotliwościach od razu się wysypują w
memtescie. Poczytałem trochę po różnych forach i praktycznie dotyczy to
tylko płyt z Athlonem 64 (jak mój). Właściciele płyt z innymi prockami
bardzo chwalą te pamięci.

--
pozdrawiam
Bruner