Re: Upgrade procesora - czy dobrze?

Autor: mich <mirchales_nospam_at_polbox.com>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 21:15:32 MET DST

> Podaj bez drutmoda. Skoro podaje napiecie, podaje reset to ok.

No to spróbowałem dzisiaj. Napięcie ustawiłem na właściwe,
wyłączyłem komp, wstawiłem Pentium700/100. włączyłem komputer.
I cisza, czarny ekran, zero reakcji.
Przywróciłem Celeronka600.
Chyba muszę pogodzić się z Celeronkiem i raczej pomyśleć
o wymianie płyty na normalnie przewidzianą doPentiumówIII.