Re: plyta dfi i pendrive - mryga a nie widzi

Autor: Kulek <pawel.81_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 21:08:49 MET DST

Tez tak mam =]. Wejdz w Narzedzia administracyjne -> zarzadzanie
komputerem i tam zarzadzanie dyskami. Prawym guzikiem na dysku bez
litery i przypisz mu dowolna. Przez pól roku mialem to dobrze, a
jak wykasowalem "przez pomylke" jeden plik to musialem opcje
napraw wlaczyc i od tego czasu nie przypisuje mi na stale litery do
dysków przenosnych. Normalnie nienormalne => Ale znajde jak to
naprawic bo mnie sciska w dolku przez to.