Monitor się wyłącza - komp przestaje reagować

Autor: ..:: sjf ::.. <somebody_at_unknown.org.invalid>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 19:11:00 MET DST

Witam,

Od pewnego czasu mój komputer dziwnie się zachowuje, tzn. ni stąd ni
zowąd wyłącza się monitor i komputer po prostu przestaje działać.
Wyłączenie (nawet z guzika) i włączenie już nic nie daje - ekran jest
nadal czarny; sam komputer chyba też nie działa, bo chociażby nie
słychać cyklicznej pracy głowicy dysku jak przy "normalnym"
uruchamianiu). Po jakimś długim czasie np. na następny dzień komp się
uruchamia, ale znów po krótkim czasie występuje ten sam efekt. Monitor
sprawdzony na innym kompie, sprawdziłem też 2 grafiki AGP (NVidia 32MB,
jakaś S3 8MB), mam nawet 2 PCI - też obie sprawne i za każdym razem
efekt jak wyżej. Czy winne mogą być np. wyschnięte kondensatory na
płycie? Czy może za słaby zasilacz (ale próbowałem 2 różnych)?