Re: fatalny problem z grafika

Autor: <trombonator_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 18:41:23 MET DST

> Po pierwsze i najwazniejsze nie podales, a jest wazne: czy przetaktowujesz
>którys z elementów komputera (CPU/GPU/memory/VGAmemory/FSB)?
Nie przetaktowuje zadnego z elementów.

> Po drugie i bardzo wazne, nie podales czy masz prawidlowe (firmowe i
>najnowsze) BIOSy (plyta i k.grafiki).
Biosów nie ruszalem od poczatku wiec sa firmowe, ewentualnie
stare, zaktualizuje je.

> Po trzecie i tez wazne, nie podales wersji sterowników, jakie uzywasz i pod
>jakim systemem.
Mam W XP Home, do karty graficznej mam "katalista" szóstke.

>Jestem ciekwy od kiedy ten problem sie pojawia i czy karte nabyles nowa czy
>z "drugiej reki"?
Pojawia sie od jakis kilku dobrych tygodni, ale konfiguracja jest z
grubsza ta sama. Z tego co pamietam, kilkanascie dni przed pierwsza
"awaria" dolozylem ramu. Poza tym wszystko jest takie samo, wiec
nie kojarze co moze nie grac. Sprzet jest nieuzywany.