Compaq... :-) IA-1

Autor: numen <kontakt_at_nospam.numen.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 15:29:32 MET DST

Witam!

Właśnie nabyłem drogą kupna Webterminal Compaq'a IA-1.
Zabaweczka fajna (sprzętowo, bo LCD solo kosztuje więcej) i zastanawiam
się, jak ją wykorzystać. Stąd pytania dwa:

- Czy ktoś już usiłował stawiać / postawił jakiegoś linux'a na takim
sprzęciku?

- Pytanie "przy okazji", bo pewnie grupa nie ta: Gdzie znaleźć opis do
interfejsu HPA wyświetlacza. Są może jakieś ustrojstwa, które mogą
pośredniczyć pomiędzy takim wyświetlaczem, a np. sygnałem video, lub VGA?

Za każdą wskazówkę będę wdzięczny.

Pozdrawiam
Krzysztof