Laptop Asus - CheckMail - problem

Autor: Travelcro <anna_at_e-adriatic.com>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 14:26:46 MET DST

Witam,

niedawno nabylam laptop Asus A3L i ten programik (swiecaca lampka
LED przy nadejsciu nowej wiadomosci) dzialala.
Przeinstalowalam Windowsy i... programik nie dziala :( Domyslnym i
jedeyn oprogramowaniem do poczty jest OE.
Nie dziala ani wersja z Asusowego CD, ani oprogramowanie pobrane ze
strony asus.com
I mam wrazenie, ze tak naprawde, to sie nie instaluje we wlasciwy
sposób: w katalogu mam tylko 2 pliczki - exe wazacy 40 KB i
uninstall wazacy 12 KB - ten drugi i tak nie dziala, a usuwac
trzeba recznie. Czy ktos ma pomysl, jaka moze byc tego przyczyna?
Wg instrukcji najpierw zainstalowalam AKTACPI driver, a dopiero potem
ATKACPI utility.
Prosze o pomoc...

Pozdrawiam, Anka