Re: wolne nagrywanie DVD

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 13:56:42 MET DST

a <2e3@hotmail.com> w wiadomości <news:e08hvq$2h2u$1@node1.news.atman.pl>
napisał/a:

> menedzej zadan windows pokazuje tylko 2 procent obciazenia nero,tylko to,ale
> wolno chodzi podczas nagrywania komp,przycina sie.Jesli mam tryb pio to jak
> ustawic na dma.?

Może do tego notebooka są jakieś sterowniki do czipsetu do obsługi IDE? Jak
tak, warto ich spróbować.
(Btw., na jakim czipsecie ten laptop?)

ps.: Tak w ogóle, żeby wykluczyć przyczyny sprzętowe, najlepiej należało by
sprawdzić, jak nagrywa pod linuksem, może być w jakiejś dystrybucji "live"
uruchamianej z płyty - tylko że wówczas oprócz nagrywarki właściwie należało
by mieć jeszcze drugi czytnik płyt do zabootowania linuksa...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel