Re: COM w UPSie

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 13:32:01 MET DST

JoteR napisał(a):

> COM w Macach? Apage... Ten RS-422 to miał różne śmieszne nazwy typu
> LocalTalk, ale na litość Jobsa, nie COM. A poza tym pewnie masz rację,
> chociaż już Phillipsy z 1998 r. miały do tego celu USB.

Nie miałem na myśli COMa w Makach... Chodziło mi o sterownie parametrami
obrazu z poziomu softu w komputerze... Zwyczajnie zgadywałem, że ten COM
w monitorze mógł służyć właśnie do tego rodzaju komunikacji, jak to było
rozwiązane w Macintoshach - nie mam pojęcia. ;)
Albo jak ktoś powiedział, możliwe, że ten monitor ma ekran dotykowy...
Co do LocalTalka to był swego rodzaju interfejs sieciowy, AFAIK
kompatybilny z nim zastosowano w Atari Falcon. ;) :)

# /George Orwell - Rok 1984/